bilaga, jag är som jag är..

ja så blir det.....Har man ett val som vuxen människa att välja bort sitt förflutna?
-Jag är så här pga min uppväxt! sa en man till mig i jåns.
Har vi inte  möjligheten att säga -Jag väljer att inte låta det som varit och de som påverkat mig att välja åt mig än idag?
Ta hjälp av erfarenhet men inte låta forna åsikter ligga i vägen för nya upplevelser och tycken.
Att bredda sig och lära sig kräver utrymme, det utrymme som krävs kan göras fritt genom att städa bort de spöken som tar upp obefogad plats i ens liv.
Släng och städa!!
Med lite tid och vilja ,men framför allt positiv inställning och vetskapen om det egna valet tror jag att detta är fullt möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0